piątek, 12 lutego 2016

Więcej


W ten weekend moja wspólnota organizuje duże rekolekcje. Zaraz się zbieram i już mnie nie ma. Ale chciałam się jeszcze czymś podzielić: wchodzę dzisiaj rano na FB, a tam moja polonistka z podstawówki cieszy się, że jej trzeci syn został inżynierem. Pierwsza wiadomość tego dnia. Ucieszyłam się, bo... wiedziałam o jednym synu. Nasza polonistka była świetną nauczycielką, ale przez wiele lat  nie mogli mieć z mężem dzieci. Kiedy kończyliśmy szkołę, okazało się, że jest w stanie błogosławionym - a teraz właśnie dowiedziałam się, że Pan Bóg pobłogosławił w ten sposób jeszcze nie raz!

To bardzo dobra wiadomość na rozpoczęcie rekolekcji - że kiedy Pan Bóg daje, czyni to hojnie, dając o wiele więcej, niż możemy się spodziewać. No, to ciekawe, co się będzie działo...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz